Baza wiedzy
Panel pomocy TS Margonem > Panel pomocy TS Margonem > Baza wiedzy

Po jakim czasie otrzymam odpowiedź na moje zgłoszenie?

Rozwiązanie Odpowiedź na zgłoszenie powinieneś otrzymać maksymalnie w ciągu 24h od daty umieszczonej w polui AKTUALIZACJA.

Kiedy zmienia się czas w polu "AKTUALIZACJA"?
- kiedy wątek zmienia status (np. na Konieczność weryfikacji logów, Konsultacje z GA) - jest to wykonywane ręcznie przez Administratora rozpatrującego zgłoszenie,
- kiedy wątek trafia do innej kategorii (bo napisałeś do złej kategorii i Admin musiał wątek przenieść do odpowiedniej osoby)
- kiedy wątek trafia do konkretnego Administratora (zostaje przypięty przez pracownika panelu)

Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach czas realizacji sprawy może ulec zmianie. Prosimy o precyzyjne wątki, w których temat i treść pozwolą sprawnie zweryfikować zgłoszenie. Pamiętaj: im mniej precyzyjny jest wątek i im mniej szczegółów podasz (łącznie z wypełnianiem obowiązkowych pól) - tym czas obsługi jest dłuższy. W przypadkach losowych, takich jak urlopy w Administracji czy inne sytuacjach czas może wydłużyć się do kilku dni. Takich sytuacji staramy się jednak unikać.
Zależne artykuły Czy mój wątek może zostać zamknięty?
Jak napisać zgłoszenie?
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 3
Kategoria: Knowledgebase

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies

Panel pomocy TS Margonem v.2.0.5 07/07/2018 23:00. Błędy na: administrator@tsmargonem.pl