Baza wiedzy
Panel pomocy TS Margonem > Panel pomocy TS Margonem > Baza wiedzy

Jak sprawdzić status swojego zgłoszenia?

Rozwiązanie Aby sprawdzić status zgłoszenia, które wysłałeś, masz dwa sposoby:

1) http://pomoc.tsmargonem.pl/ticket.php - wklej w pole identyfikator sprawy, który otrzymałeś przy zakładaniu zgłoszenia (format XXX-XXX-XXX) oraz podaj adres mailowy, którego użyłeś do rejestracji zgłoszenia.

2) jeśli nie posiadasz identyfikatora zgłoszenia, wybierz opcję: ZAPOMNIAŁEŚ IDENTYFIKATORA SPRAWY?. Wybierz opcję dotyczącą zakresu zgłoszeń oraz podaj swój mail, który podałeś przy zgłoszeniu, a następnie odwiedź skrzynkę mailową, na którą wysłane zostały dalsze instrukcje.


Zalecamy korzystanie z opcji 1, ponieważ jest szybsza i bardziej precyzyjna. Zapisanie numeru zgłoszenia nie jest problemem, a pozwala odnaleźć otwarty task o wiele szybciej niż kombinacje z opcji numer 2. Do tego prosimy pamiętać o adresie mailowym i posługiwać się takim, którego jesteście właścicielem!
Zależne artykuły Jak napisać zgłoszenie?
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 2
Kategoria: Knowledgebase

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid