Baza wiedzy
Panel pomocy TS Margonem > Panel pomocy TS Margonem > Baza wiedzy

Jak napisać zgłoszenie?

Rozwiązanie Aby napisać zgłoszenie, udaj się na stronę dodawania nowego wątku, którą znajdziesz pod adresem: http://pomoc.tsmargonem.pl/index.php?a=add

Następnie, wybierz kategorię, której dotyczy Twoje zgłoszenie. Ważne jest to, by kategoria, którą wybierasz była maksymalnie zbliżona do opisu sprawy, którą przesyłasz, gdyż zdecydowanie ułatwia to pracę pracownikom panelu oraz przede wszystkim - skraca czas oczekiwania na odpowiedź.

Następnie, uzupełnij poprawnie wszystkie wymagane pola. Pola oznaczone gwiazdką są obowiązkowe, bez wypełnienia ich nie ma możliwości otwarcia sprawy. Prosimy o podawanie poprawnych i szczegółowych informacji, gdyż usprawnia to obsługę, przez co czas oczekiwania na odpowiedź jest znacznie krótszy. Bardzo ważny jest adres e-mail - dzięki niemu otrzymasz powiadomienie o nowej odpowiedzi a także masz możliwość podejrzenia swoich archiwalnych spraw i wysłania przypomnienia z identyfikatorem założonego zgłoszenia (ważne szczególnie dla zapominalskich).

Pola, które musisz uzupełnić, to:
- Nick na TS Margonem:
- E-mail:
- Unikalny identyfikator (UNIQUE ID):
- Link do profilu Margonem:

Następnie, wybrać należy pracownika, którego sprawa dotyczy. Jeśli nie jest ona związana z którąkolwiek z osób, wybierz: ŻADNEGO Z POWYŻSZYCH.

Kolejnym krokiem jest uzupełnienie Tematu wiadomości. Wybierz krótki, rzeczowy i opisujący Twój problem temat, który rzuci się w oczy Adminom i od razu naprowadzi na rozwiązanie zgłoszenia. Losowe litery, ciągi znaków czy słowa, które nie pasują do sprawy nie przyciągają Administratorów, ponieważ wtedy swój czas w pierwszej kolejności poświęcają oni na rozwiązywanie doprecyzowanych wątków, by następnie przejść do tych opisanych powyżej. Ułatwmy sobie życie.

Najważniejszym aspektem jest pole: Treść. W tym polu umieść zwięzły opis sprawy, podając przy tym jak największą liczbę szczegółów. Im krótsza i bardziej precyzyjna wiadomość - tym czas na rozwiązanie sprawy jest krótszy, a im krótszy czas, tym Ty jesteś bardziej zadowolony z obsługi ;-) Jeśli chcesz dołączyć dowody w sprawie, wklej odpowiednie hiperłącza (dla zrzutów ekranu polecamy http://imgur.com a dla filmów http://youtube.com

Po uzupełnieniu wszystkich pól sprawdź raz jeszcze poprawność danych i wyślij wątek. Po jego przesłaniu pojawi się informacja o identyfikatorze zgłoszenia. Zapisz go! Możesz go także przypomnieć mailowo. Dodatkowo, na Twojego maila zostanie wysłane automatyczne powiadomienie, w którym znajdziesz informację o założeniu nowej sprawy. Do tego maila zawsze możesz wrócić, z pewnością będzie on pomocny, jeśli będziesz chcieć odwiedzić wątek i sprawdzić zmiany/odpisać na wiadomość Administracji.

To wszystko! :) Zakładanie wątków jest bardzo proste i z pewnością nie będzie dla Ciebie trudnym zadaniem. Pamiętaj - kontaktuj się z nami w konkretnych sprawach. Spam jest przenoszony do specjalnej kategorii, a takie wątki są automatycznie zamykane z brakiem odpowiedzi.
Zależne artykuły Jak sprawdzić status swojego zgłoszenia?
Po jakim czasie otrzymam odpowiedź na moje zgłoszenie?
Jakie znaczenie ma kategoria, którą wybiorę?
Kto odpisuje na panelu pomocy TS?
Szczegóły artykułu
Identyfikator artykułu: 1
Kategoria: Knowledgebase

 
« Wstecz

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid