Baza wiedzy
Panel pomocy TS Margonem > Panel pomocy TS Margonem > Baza wiedzy

» Artykuły w tej kategorii:

 
Jak napisać zgłoszenie?
Aby napisać zgłoszenie, udaj się na stronę dodawania nowego wątku, którą znajdziesz pod adresem: http://pomoc.tsmargonem.pl/index.php?a=add Następnie, wybierz kategorię, której dotyczy Twoje zgłosz...
Jak sprawdzić status swojego zgłoszenia?
Na sprawdzenie statusu zgłoszenia, które wysłałeś, istnieją dwa sposoby: 1) http://pomoc.tsmargonem.pl/ticket.php - wklej w pole identyfikator sprawy, który otrzymałeś przy zakładaniu zgłoszenia (f...
Po jakim czasie otrzymam odpowiedź na moje zgłoszenie?
Odpowiedź na zgłoszenie powinieneś otrzymać maksymalnie do 24h od czasu zgłoszenia sprawy. Należy pamiętać, że w niektórych przypadkach czas realizacji sprawy może ulec zmianie. Prosimy o precyzyjne ...
Gdzie znajdę zasady obowiązujące na TS?
Wszystkie zasady, które obowiązują na naszym TS znajdziesz na naszym oficjalnym Forum - http://forum.tsmargonem.pl Dla ułatwienia, podajemy link do działu REGULAMINY, gdzie są wszystkie obowiązując...
Kto odpisuje na panelu pomocy TS?
Na panelu pomocy odpisują wszyscy członkowie Administracji TS, są przypisani oni do odpowiednich kategorii, w których pracują. Pamiętaj, ze masz możliwość oznaczenia faktu, którego pracownika sprawa ...
Jakie znaczenie ma kategoria, którą wybiorę?
Kategoria wybrana przez Ciebie ma duże znaczenie. Im bardziej precyzyjnie dobierzesz kategorię zgłoszenia, tym większa szansa na szybką i konkretną odpowiedź. W przypadku złej kategorii, najpierw spra...
Dlaczego nie otrzymałem odpowiedzi na moje zgłoszenie?
W 99% przypadków udzielamy odpowiedzi na zgłoszenia, które wysyłacie. Są jednak przypadki, w których zgłoszenia są zamykane bez udzielenia odpowiedzi (najczęściej spam). W szczególnych sytuacjach, blo...
Czy mogę napisać maila do Administratora zamiast korzystać z panelu?
Niestety nie ma takiej możliwości. Od maja 2017 Administracja nie używa już mailowych skrzynek służbowych, a panel pomocy jest głównym i jedynym źródłem kontaktu z Adminami. Administracja TS prowadzi ...
Czy do zgłoszenia mogę dodać załączniki? (obrazki, filmy, pliki)
Tak. Do zgłoszenia możesz dodać załączniki w formie screenów w formacie .jpg lub .png. Pamiętaj, że załączone screeny muszą dotyczyć sprawy! Screeny są przechowywane przez 3 miesiące.
Co się dzieje, gdy dany Administrator nie może rozwiązać problemu?
Kiedy dany Administrator nie może rozwiązać Twojego problemu, wątek jest kierowany do Administratora z większymi możliwościami (zazwyczaj Server Administrator bądź w konkretnych przypadkach Główny Adm...
Czy za przewinienia popełnione na panelu pomocy można otrzymać blokadę na TS?
Taka opcja nie jest wykluczona. Wszystkie przypadki są analizowane indywidualnie przez Administrację, dlatego prosimy o zachowanie należytej kultury wypowiedzi na panelu pomocy. Kierowanie na panelu p...
Czy mój wątek może zostać zamknięty?
Tak, wątek może zostać zamknięty, ale może zrobić to jedynie Główny Administrator. Pozostali pracownicy TS na polecenie Głównego Administratora nie korzystają z tej opcji. W jakich przypadkach zamy...
 

» Najpopularniejsze artykuły w bazie wiedzy:
 
» Najnowsze artykuły w bazie wiedzy:
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, brought to you by SysAid